Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.accesoriiautoonline.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de O.U.G 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.accesoriiautoonline.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@accesoriiautoonline.ro o cerere cu subiectul

- Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia);

(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:

- numar comanda si data emiterii comenzii;

- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pewww.alfaromtrans.ro ;

- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

(1.3) La acest e-mail / fax se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));

(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

2. Conditii de retur

Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

- in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc);

- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate

- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc);

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatie, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail sau telefonic, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e)

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).